Subject: Küsimus ehitise menetluse liigist
From: "Tiit Viirelaid" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 16:58:03 +0200

Transpordiamet,

Tere,

Minu poole pöördus tellija küsimusega, kas 3m kõrge mullavalli ehitamiseks 
riigimaantee kaitsevööndisse on nõutav koostada EhS nõuetekohane 
ehitusprojekt või mõni muu ehituslik dokument /Räpina vald, Toolamaa küla, 
Mölleri kinnistu/

Kõneall oleva valli eesmärk on tõkestada/vähendada naaberkinnistul oleva 
tootmistegevuse müra.

Teine küsimus on riigimaantee kaitsevööndisse kavandatavast 
(puhver)haljastusest.

Palun teavet millise menetlusliigiga oleks valli puhul tegu. Kohaliku 
omavalitsuse seisukoht on, et kui kaevetöid ei teostata, siis nemad 
ehitusprojekti ega ehitusteatist ei nõua (eeldusel et ei ole avaliku huviga 
rajatis).

Pinnasevalli asukohaskeem (koos katastrinumbriga) on manuses.

Lugupidamisega,

Tiit Viirelaid

juhatuse liige/volitatud arhitekt

Kujundaja OÜ

+372 5026790

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.